Google AdWords is “contextual” based, pay-per-click (PPC) advertising. Contextual potential that the marketing is immediately associated to the search time period entered on a Search engine. It skill that if you are searching at a internet site on gardening, the Google Ads will be associated to the theme of
gardening. Why Google? – Google is the greatest and most famous search engine. Small corporations can set apart some price range for exhibiting commercials on Google Trancelate Hindi Google ऐडवर्ड्स "प्रासंगिक" आधारित, पे-पर-क्लिक (पीपीसी) विज्ञापन है। प्रासंगिक संभावना है कि मार्केटिंग तुरंत खोज इंजन पर दर्ज खोज समय अवधि से जुड़ी है। यह कौशल है कि यदि आप बागवानी पर एक इंटरनेट साइट पर खोज कर रहे हैं, तो Google विज्ञापन बागवानी के विषय से जुड़े होंगे। Google क्यों? - Google सबसे बड़ा और सबसे प्रसिद्ध सर्च इंजन है। छोटे निगम Google पर विज्ञापनों को प्रदर्शित करने के लिए कुछ मूल्य सीमा अलग कर सकते हैं
2 comments:
Ok
Think vere nice
Post a Comment